تقویت قوای جنسی با گرده گل

 

یونانی ها مطمئناً در زمان خود تمامی جنبه های سلامتی و بهزیستی را داشتند و به صورت علمی به آنها آگاه بودند. یک بار فیلسوف یونان باستان، بقراط بیان کرد: «بگذارید غذا داروی شما باشد و دارو غذای شما» آریستوتل یونانی قدیمی دیگر، مشاهدات بی شماری از طبیعت، به ویژه گیاهان و ارزش آنها در تغذیه و شفابخشی انجام داد. افلاطون نیز می گوید: «خدایان انواع خاصی از موجودات را برای پر کردن بدن ما ایجاد کردند. آنها درختان و گیاهان و دانه ها هستند.
در آن زمان یکی از محبوب ترین غذاهای طبیعی گرده زنبور عسل بود. به آن آمبروزیا یا گرد و غبار حیاتی گفته می شد. گرده گل نوعی ماده موثر برای تقویت انرژی و تقویت میل جنسی استفاده می شد. در یونان باستان شاید آفرودیت و اروس خدایان یونانی عشق بودند؛ اما گرده زنبور عسل جادوگر سلامتی جنسی بود و هنوز هم این کاربرد گرده گل مورد توجه است.
گرده گل ماده غذایی فوق العاده قدرتمندی است که از نظر علمی به عنوان منبعی برای سلامت عمومی جسمی و جنسی در مردان و زنان به اثبات رسیده است. خواص غذایی آن حیرت انگیز و جذاب است. گرده گل زنبور عسل از تمام ویتامین ها و مواد معدنی موجود در بدن به صورت طبیعی پشتیبانی می کند و هورمون های جنسی را تقویت می نماید.

خواص گرده گل برای تقویت قوای جنسی در مردان
خواص مختلفی از گرده گل می تواند بر روی قوای جنسی مردانه اثر بگذارد. این خواص ذاتی گرده زنبور عسل هم برای بهبود قدرت و هم برا یافزایش میل جنسی موثر هستند. در نتیجه اگر شما به عنوان یک مرد دوست دارید لذت بیشتری از رابطه جنسی ببرید یا توان بالاتری داشته باشید، بد نیست روزانه گرده گل مصرف کنید.
 

برخی یافته ها در مورد تاثیرگذاری گرده گل برای تقویت قوای جنسی مردان عبارتند از:
-    گرده گل دارای روی است. روی یک محرک جنسی قدرتمند بوده و باعث افزایش قوای جنسیدر مردان می شود. مصرف روی طبیعی برای مردان حکم یک قدرت معجزه آسا برای فعالیت های جنسی است. گرده گل میزان قابل توجهی روی را به بدن شما منتقل می کند.
-    مطالعات انجام شده در دانشگاه سارایوو یوگسلاوی نشان داد که گرده زنبور عسل در درمان ناتوانی جنسی در مردان بین 20 تا 52 سال مؤثر است. پس از تنها یک ماه استفاده از گرده، اکثریت افراد شرکت کننده در این مطالعه، بهبود در زندگی جنسی خود را اظهار کردند.
-    گرده زنبور عسل تأثیر چشمگیری در شمارش اسپرم و افزایش باروری دارد. نتایج آزمایشات نشان داد که اسپرم سریعتر حرکت می کند و عمر طولانی تری دارد. این یعنی گرده گل برای درمان ناباروری در مردان نیز موثر خواهد بود.
-    یک مشکل خاص که بسیاری از مردان و سلامتی جنسی آنها را تحت تأثیر قرار می دهد، التهاب پروستات است. این مشکل اغلب با رسیدن مردان به سن میانسالی اتفاق می افتد. پروستات بزرگ شده باعث ایجاد انواع مشکلات، از جمله درد و سوزش می شود که می تواند رابطه جنسی را بسیار دردناک و نامطلوب کند. گرده زنبور عسل درد التهاب را کاهش می دهد و به کوچک شدن پروستات کمک می کند. همین اقدام باعث می شود دوباره رابطه جنسی لذت بخش تر شود.


خواص گرده گل برای تقویت قوای جنسی در بانوان
بانوان نیز می توانند از گرده گل برای تقویت قوای جنسی و برطرف کردن موانع لذت بردن از رابطه جنسی استفاده کنند. بسیاری از بانوان فکر می کنند که گرده گل نمی تواند برای آنها موثر باشد و یک مواده موثر برای آقایان است. در حالی که تحقیقات برخلاف این نکته را نشان می دهد.
 

برخی یافته ها در مورد تاثیرگذاری گرده گل برای تقویت قوای جنسی بانوان عبارتند از:
-    مشکلات شدید قاعدگی و علائم ناخوشایند یائسگی ممکن است زندگی جنسی یک زن را تحت تأثیر قرار دهد. نشان داده شده که مصرف روزانه گرده گل باعث کاهش و کنترل این مشکلات می شود. همین موضوع به کمک بانوان می آید تا رابطه جنسی لذت بخش تری را تجربه کنند.

-    یک مطالعه دیگر نشان داد که درصد بالایی از زنان پس از یائسگی گزارش داده اند که پس از مصرف گرده زنبور عسل از داشتن رابطه جنسی با همسران خود بیشتر لذت می برند. این یعنی گرده گل برای بانوانی که در سن یائسگی هستند می تواند مفیدترین ماده برای حفظ شور و نشاط جنسی باشد.
-    هیچ چیز مانند کمبود انرژی برای تأثیر منفی بر میل جنسی وجود ندارد. گرده گل می تواند سطح انرژی در بانوان را بالا برده و از این طریق به افزایش میل جنسی و توان جنسی کمک کند.
    گرده زنبور عسل همچنین حاوی آنتی اکسیدان های قدرتمند است که به سرعت به گلایوژن موجود در جریان خون تبدیل می شود و سلول ها و بافت های ماهیچه ای را تغذیه می کند. سایر ویتامین ها و مواد معدنی به تأمین انرژی پایدار کمک می کنند و از گرده گل یک منبع طبیعی 100٪ به وجود می آیند.
-    برای بسیاری از خانم ها، مشکلات وزن موضوعی است که می تواند میل جنسی را تحت تأثیر قرار دهد. گرده زنبور عسل سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد و این باعث می شود کالری بیشتری نسبت به حد معمول بسوزانید. گرده همچنین می تواند اشتها و گرسنگی را کنترل کند. به لطف لسیتین موجود در گرده، شما بعد از کم کردن وزن، کمتر می توانید وزن خود را دوباره بدست آورید! لسیتین همچنین مسئول بیرون راندن سلول های چربی است
-    برای بانوانی که مشکلات باروری دارند، نشان داده شده است که گرده ها سطح استروژن را افزایش می دهد که عملکرد تخمدان را تحریک می کند. همین موضوع خود عاملی برای برطرف شدن مشکلات جنسی در بانوان و تقویت قوا و میل جنسی است.
-    استرس و زندگی شلوغی که ما در آن زندگی می کنیم برای زندگی جنسی سالم خطرناک است. افزایش انرژی یکی از مزایای زیاد مصرف گرده زنبور عسل است. گرده زنبور عسل همچنین دارای یک مکمل کامل اسیدهای آمینه، اسیدهای چرب ضروری و ویتامین ها و مواد معدنی مهم است که به تقویت خلق و خو و مبارزه با استرس کمک می کند.

 

نیازی نیست به مشکلات جنسی اجازه دهید سلامت جسمی، عاطفی و روانی شما را به خطر بیاندازد. یک راه حل ساده و طبیعی استفاده از گرده گل برای درمان مشکلات مختلف جنسی است. به جای اینکه مشکلات را نادیده بگیرید، یا سکوت نکنید، روزانه یک دوز گرده زنبور عسل به رژیم غذایی خود بیفزایید تا اثرات آن را در رابطه زناشویی خود ببینید.